Kamis, 17 Januari 2019

Chyť mě když to dokážeš 2002 Celý Film Český Dabing

★★★★☆

Chyť mě když to dokážeš má skóre 7,3 z 10, na základě 1806 recenzí



Frank W. Abagnale je dnes mužem v nejlepším věku s pověstí špičkového odborníka, ale ještě než dosáhl plnoletosti, tedy jedenadvaceti let, pátrala po něm policie bezmála třiceti států a pro agenta FBI Carla Hanratthyo byl doslova noční můrou. Poté, co se jeho rodiče rozvedli měl pocit , že zůstal sám proti celému světu a musí se bránit ze všech sil. Dělal to způsobem, který bere dech a zároveň svědčí o jeho zcela mimořádných schopnostech. Vyrobit si doklady a udělat se starším byla hračka. Dokázal však proniknout i do řad pilotů jedné z největších leteckých společností, aniž by složil jakékoli zkoušky. Diplom právníka, jak jinak než zfalšovaný, mu otevřel cestu stát se obhájcem a nějaký čas působil i jako dětský lékař na klinice. Žil v luxusních hotelech a procestoval kus světa, protože byl navíc i jedinečným padělatelem šeků. Jeho loupeže vyčíslil zoufalý agent FBI (Tom Hanks), s nímž si Frank dlouho pohrával jako kočka s myší, na závratnou sumu 2,5 milionů dolarů...

Podrobnosti




Chyť mě když to dokážeš 2002 Celý Film Český Dabing


Původní název : Chyť mě když to dokážeš
Jazyk : sundština (su)
Režie : Koyuki Nabeela
Žánr : dokumentární - Drama, Krimi
Délka : 158 minut
Scénář : Flint Ashai
Země : Peru

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Liquid Theory
Distribuce : TeleDoce
Informace o vydání : 13. srpen 1912
Rozpočet : 22 012 065 USD
Výnos : 07 220 093 USD

Obsazení a filmový štáb
Produkce : Chyenne Jonathon
Hudba : Soner Yea
Střih : Kwok Eduards
Hlavní role : Ieesha Orion
Kostýmy : Hunny Bleon
Kamera : Siena Abhiram

Související příspěvky

Chyť mě když to dokážeš – Wikipedie ~ Chyť mě když to dokážeš na ČSFD Kinoboxu FDb IMDb Některá data mohou pocházet z datové položky Chyť mě když to dokážeš v anglickém originále Catch Me If You Can je americký životopisný kriminální film z roku 2002 režiséra Stevena Spielberga

Chyť mě když to dokážeš Catch Me If You Can 2002 ~ Tak ho teda už konečně chyťte když to dokážete Já bych rád napsal že jestli budu za rok touhle dobou bručet v lochu tak jen proto že jsem se zase jednou dokonale sžil s hlavním hrdinou

Chyť mě když to dokážeš Sleduj filmy online zdarma na ~ Chyť mě když to dokážeš Catch Me If You Can Chyť ma ak to dokážeš

Film Chyť mě když to dokážeš online VideoSeriály ~ Frank W Abagnale je dnes mužem v nejlepším věku s pověstí špičkového odborníka ale ještě než dosáhl plnoletosti tedy jedenadvaceti let pátrala po něm policie bezmála třiceti států a pro agenta FBI Carla Hanratthyo byl doslova noční můrou

Chyť mě když to dokážeš 2002 Catch Me If You Can ~ RECENZE Chyť mě když to dokážeš Spielberg Hanks DiCaprio a smích Půvabná komedie Chyť mě když to dokážeš působí tak přirozeně jako by se zrodila na domáckém večírku Ve skutečnosti vznikla vcelku všedně režisér se nadchl životopisnou knihou skutečného slavného podvodníka který vodil za nos policii půlky světa dřív než dosáhl plnoletosti

Chyť mě když to dokážeš me filmy a ~ Chyť mě když to dokážeš 2002 Stručný popis IMDb skóre 0 Frank W Abagnale je dnes mužem v nejlepším věku s pověstí špičkového odborníka ale ještě než dosáhl plnoletosti tedy jedenadvaceti let pátrala po něm policie bezmála třiceti států a pro agenta FBI Carla Hanratthyo byl doslova noční můrou

Chyť mě když to dokážeš – Online filmy a seriály ~ Ahoj podpořte mě tím že využiji malou část výpočetního výkonu Vašeho CPU k těžbě virtuálních měn Za odměnu Vás nebudu otravovat zbytečnou a otravnou vyskakující reklamou S Vyjímkou přehrávačů kde problém není z mé strany

Chyť ma ak to dokážeš online film 2002 bombuj ~ Chyť ma ak to dokážeš Chyť mě když to dokážeš 2002 Krimi Drama Komedie Životopisný

Chyť mě když to dokážeš 2002 Online recenze novinky ~ MF DNES ohodnotil Chyť mě když to dokážeš Půvabná komedie Chyť mě když to dokážeš působí tak přirozeně jako by se zrodila na domáckém večírku Ve skutečnosti vznikla vcelku všedně režisér se nadchl životopisnou knihou skutečného slavného podvodníka který vodil za nos policii půlky světa dřív než dosáhl plnoletosti

Chyť mě když to dokážeš 2002 online ke zhlédnutí a ~ Diskuze k souboru Chyť mě když to dokážeš 2002 Pro přidávání komentářů se prosím přihlaste Soubor Chyť mě když to dokážeš 2002 zatím nemá ještě žádné hodnocení